Husvagnsblogg



Tänk att jvi har skapat oss ett litet utrymme här på cyberspace. Husvagnen, mannen och jag.
Det är ju riktigt roligt. Både att blogga och att ha husvagn.

Dethär är vår första husvagn. Vi har haft små båtar och någon lite större segelbåt. Och nu
alltså husvagn. Just nu planerar vi en lite längre färd - tvåveckorssemester. Det mobila
bredbandet är ju lite långsamt så det är inte säkert att vi kan ha vår husvagnsblogg uppdaterad hela tiden.

Jag har läst om andra som bloggar om husvagnslivet. Det är också roligt att läsa.

Man kan få tips och råd om campingplatser, packande och praktiska prylar.

Jag har just ordnat våran husvagnsblogg med olika kategorier. Undrar  om det är mer lättläst?
Någon som läser kan ju kommentera själva bloggen. Vad jag saknar är en personlig lay-out på
sidan. Men man kan inte lyckas med allt. Jag vet inte hur man gör. Ska nog fråga någon av ungdomarna
i familjen.



Just nu blommar dessa jungfrurosor här i trädgården. Lite svårt att slita mig......
Men det finns ju rosengårdar utmed kusten också. Vi får väl återkomma med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0